Bever Logo

Bij de bevers mag je lid worden als je 5 jaar oud bent.

Wij spelen graag buiten, in het bos of op het grote veld voor het gebouw.

Maar we gaan ook knutselen, lopen speurtochten of leren hoe we knopen kunnen leggen.

De bevers maken graag een uitstapje bijvoorbeeld naar de duinen, het maisdoolhof of een leuke speeltuin.

We gaan ongeveer 2 keer per jaar een weekendje weg, waarvan we altijd een keer in ons eigen gebouw slapen en proberen om een keer in een ander gebouw te slapen.

Ook gaan we op zomerkamp, vaak gezellig samen met de welpen.

Wil je een keer komen kijken? Dat kan!

Je mag zelfs 3 keer gratis komen kijken voordat je besluit of je lid wil worden.

De bevers draaien op dit moment samen met de welpen omdat er maar weinig bevers zijn, komen er meer bevers dan zullen we weer zelf een groep vormen.

Bever/Welpen leiding

Iris Marcelissen

Robin Zijlmans

Sam Smit

Groepsactiviteiten

PSG

De volgende groepsactiviteiten staan gepland voor seizoen 2022/2023

• .

Kom vrijblijvend eens kijken bij onze vereniging, dit kan 3x gratis.

Aanmelden klik hier   3x gratis komen kijken !

Ervaar en beleef het gevoel van Scouting,

Durf jij de uitdaging aan !

laat je uitdagen

Sponsor onze club

SponsorKliks, gratis sponsoren!

Als u bestelt via sponsorkliks dan steunt u ook Scouting Pastoor Simonsgroep.

Door op bovenstaand logo te klikken kunt u bestellen bij zeer populaire webshops.

Wij krijgen als vereniging een percentage van wat door u via deze link bestelt wordt.

Snel, Safe en Simpel dus bestel en U steunt Scouting PSG alvast bedankt voor uw steun aan onze vereniging.