Welpen Logo

Iedere week iets nieuws, geks, spannends, uitdagends en avontuurlijks beleven: dat zijn is kort samengevat de speltak Welpen bij de Pastoor Simonsgroep voor kinderen van 7 tot 11 jaar.

Jongens en meisjes in deze leeftijd worden bij Scouting dus welpen genoemd. Welpen spelen in het Jungleboek-thema. Samen met het jongetje Mowgli en Shanti, het meisje uit het mensendorp, beleven welpen de spannendste avonturen in de jungle.

We gaan ongeveer 2 keer per jaar een weekendje weg, waarbij we soms in ons eigen gebouw slapen . Maar soms ook wel in gebouwen van andere scoutinggroepen en gaan dan daar op ontdekkingstocht. Ook gaan we op zomerkamp, vaak gezellig samen met de Bevers.

Wil je een keer komen kijken? Dat kan!

Je mag zelfs 3 keer GRATIS komen kijken voordat je besluit of je lid wil worden.

De Welpen draaien van 09.30 uur tot 11.30 uur

Op dit moment draaien we samen met de Bevers omdat er maar weinig bevers zijn, dat is reuze gezellig maar komen er meer bevers dan zullen ze weer zelf een groep gaan vormen.

Welpen/Bever leiding

Iris Marcelissen

Robin Zijlmans

Sam Smit

Groepsactiviteiten

PSG

De volgende groepsactiviteiten staan gepland voor seizoen 2022/2023

• .

Kom vrijblijvend eens kijken bij onze vereniging, dit kan 3x gratis.

Aanmelden klik hier   3x gratis komen kijken !

Ervaar en beleef het gevoel van Scouting,

Durf jij de uitdaging aan !

laat je uitdagen

Sponsor onze club

SponsorKliks, gratis sponsoren!

Als u bestelt via sponsorkliks dan steunt u ook Scouting Pastoor Simonsgroep.

Door op bovenstaand logo te klikken kunt u bestellen bij zeer populaire webshops.

Wij krijgen als vereniging een percentage van wat door u via deze link bestelt wordt.

Snel, Safe en Simpel dus bestel en U steunt Scouting PSG alvast bedankt voor uw steun aan onze vereniging.